50 שנים אשר מפארות ומהללות את ערכן של הנשים

לוריאל פריז הוא יותר מאשר מותג יופי

כשאנחנו אומרות 'מגיע לנו הטוב ביותר', המילים האלו הן לא סלוגן, הן משימה של מותג. כשאנחנו לוקחות אחריות על היופי שלנו, אנחנו מרגישות מועצמות. האמונה שלנו ביופי שלנו היא דבר שאף אחד מלבדנו לא יכול לשלוט בו: זהו הכוח האמיתי. לוריאל פריז פועלים לקראת היום שבו כאשר נשמע "מגיע לנו הטוב ביותר", נשים בכל מקום בעולם ישיבו: "מעולם לא פקפקנו בזה ולו לרגע."

 

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.co.il/50-years-of-worth-it" }

סלוגן אגדי המאחד נשים בכל מקום בעולם

נטבע בשנת 1971 על ידי אילון שפכט Ilon Specht, קופירייטרית צעירה בת 23 שעבדה בסוכנות הפרסום מקאן מנהטן, הסלוגן Because We’re Worth It מזוהה עם לוריאל פריז מאז ועד היום. המסר הפרסומי הראשון שמבליט ומדגיש את הביטחון העצמי, הסלוגן הזה שלנו, המוכר בכל רחבי העולם, הוא מסר מעצים אשר מאחד את הצרכניות סביב המותג. 'כי מגיע לנו הטוב ביותר' הפך מאז שם נרדף להעצמת נשים בכל גיל ומכל רקע להאמין ביופיין ובתחושת הערך שלהן. הנשים מעוררות ההשראה שמגיעות מתרבויות שונות ומגוונות ועומדות בחזית המותג בכל רחבי העולם הופכות את הביטוי לרלוונטי לא רק לדור שלהן ולדור של אימותיהן, אלא גם לדורות הבאים.

מאז יצירתו, Because We’re Worth It תורגם ל-40 שפות והפך לסלוגן אפקטיבי, מעצים ומשפיע אשר מאחד נשים מכל רחבי העולם, ומעודד אותן לאמץ ללא חשש את שאיפותיהן ולהאמין בערך העצמי שלהן מידי יום ביומו.

 

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.co.il/50-years-of-worth-it" }

מעצימים את הנשים באמצעות יופי המגובה על ידי מדע

מגובים על ידי מדע פורץ דרך, לוריאל פריז מעצימים כל אישה באמצעות מוצרי יופי עילאיים, המסתמכים על  ההתקדמויות המדעיות האחרונות בפורמולות קוסמטיות ושירותים מתקדמים. המוצרים המשוכללים של המותג מעניקים לנשים ביטחון עצמי ומסייעים להן לתפוס את המקום הראוי להן בחברה, לצמוח ולשגשג, ולשנות את העולם לטובה. במשך יותר ממאה שנים, לוריאל פריז מנגישים חדשנות קוסמטית פורצת דרך לכל אחת, מבלי להתפשר על יעילות ובטיחות. טיפוח הביטחון העצמי באופן זה הוא גורם מרכזי אשר תורם להעצמת נשים.

המותג מאמין מאז ומתמיד שלכל אישה, בכל מקום בעולם, צריכה להיות גישה למוצרי יופי איכותיים במחירים סבירים המאפשרים לה להאמין בערך שלה, כי מגיע לנו הטוב ביותר.

 

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.co.il/50-years-of-worth-it" }

אחווה של שגרירות המגבירות ומחזקות את קול ההעצמה והיופי המכיל

אייקון של יופי צרפתי בכל רחבי העולם, לוריאל פריז מייצגים יופי על כל צורותיו. חזון יופי לא יכול להיות חזון של יופי 'במידה אחת המתאימה לכולן'. "נבחרת החלומות" של לוריאל פריז היא קבוצה מגוונת של שגרירות, בכללן אייקוניות מתעשיות הקולנוע, האופנה והמוזיקה, שמקדישות מעצמן כדי להעצים כל אישה, בכל גיל, באשר היא. מגלמות מסירות וכוח נשי, מודלים לחיקוי אלו מעודדות כל אישה להאמין בתחושת הערך שלה.

ברשימת הדוברות יוצאות הדופן שלנו נכללות אייז'ה נעמי קינג, אנדי מקדואל, אמבר הרד, איישווריה ראי באצ'אן, קמילה קביו, סלין דיון, סינדי ברונה, דאקי ת'וט, אווה לונגוריה, ג'מה צ'אן, גונג לי, הלן מירן, ג'אהא דוקורה, ג'יין פונדה, קתרין לנגפורד, לילה בחטי, ליה קבדה, לואיז בורגואן, לומה גרוטה, מארי בושה, נידהי סוניל, סו ג'ו פארק, ו-ויולה דייוויס. כל אחת מהן, בדרכה הייחודית, משתמשת בקולה ובהשפעתה בכדי להעצים נשים ולעורר בהן השראה.

בכל קמפיין, כשהן מכריזות 'כי מגיע לנו הטוב ביותר', הן מחזקות את המסר האפקטיבי ורב ההשפעה של לוריאל פריז, ומעצימות כל אישה לחגוג ולפאר את הערך שלה עצמה.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.co.il/50-years-of-worth-it" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": "How to", "description": "50 Years of Worth", "thumbnailUrl": "https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/il/50-years-of-worth-it/ambassadors_video_banner.jpg?rev=afbd915129b24ae89a96a4dea02e6fdd", "uploadDate": "2021-10-24T09:14:35+00:00", "embedURL": "https://www.youtube.com/embed/1JVZSIJc9gQ" }

השאיפה החברתית שלנו: Stand Up Against Street Harassment 
{'מתייצבים כנגד הטרדות מיניות במרחב הציבורי'}

 

 

אנחנו מחויבים מאז ומתמיד להסיר את המחסומים בין נשים לבין שאיפותיהן, לעזור להן ללכת בחופשיות לעבר ייעודן. זה מתחיל ביכולת ללכת - בחופשיות ובבטחה - בכל רחוב, בכל פינה בעולם. הטרדות במרחב הציבורי מתרחשות בכל מקום, הן גוזלות מהנשים את זכותן להרגיש בטוחות במרחבים הציבוריים וחודרות לחיי היומיום שלהן. מאחר שהדבר מנוגד לכל מה שלוריאל פריז מייצגים, ב-8 במרץ 2020 המותג השיק את התוכניתStand Up Against Street Harassment. היוזמה פותחה בעקבות סקר בינלאומי של לוריאל פריז וחברת איפסוס IPSOS שמצא ש-78% מהנשים חוות הטרדות מיניות במרחבים הציבוריים. ובקרב אותם משיבים, רק 25% דיווחו שמישהו הציע עזרה; בנוסף, 86% מהאנשים דיווחו כי הם אינם יודעים איך להגיב כאשר הם עדים להטרדות מיניות במרחב הציבורי*. התוצאות בישראל דומות: לוריאל ישראל יצאה למחקר בשיתוף חברת 2THEPOINT בפברואר 2020 ומצאה כי – 1 מתוך 2 נשים חוותה הטרדה מינית, 79% דיווחו כי עברו הטרדה מינית במרחב הציבורי כשהיו עדים לתופעה ו-73% מאותם עוברי אורח, התעלמו ולא הגיבו. כמעט 60% ציינו שהיו מתערבים, לו רק היו להם את הכלים איך להגיב בביטחה.

 

זו הסיבה שלוריאל פריז החליטו לשתף פעולה עם Hollaback!, ארגון לא ממשלתי בינלאומי שמטרתו לשים קץ להטרדות על כל סוגיהן. בישראל, חבר המותג לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ולנפגעי תקיפה מינית, הארגון המוביל בישראל המטפל בסוגייה החשובה. מטרות התוכנית Stand Up הן להעלות את המודעות לנושא הטרדות מיניות במרחב הציבורי ולהעצים מיליון אנשים בעזרת מתודולוגיית 5D’s - הכשרה שמטרתה ללמוד איך להגיב בבטחה כאשר אנחנו קורבן או עדים להטרדות במרחב הציבורי. כל אחד ואחת יכולים להצטרף לתנועת Stand Up,לעבור הכשרה ב-standup-israel.com, ולהפיץ אותה ברשתות החברתיות באמצעות תמונה שצולמה עם 'D' על היד, ועם ההאשטאג #WeStandUp, ובישראל - #דילעמודמהצד.

 

התוכנית Stand Up Against Street Harassment, המועברת כיום בצרפת, ספרד, ארגנטינה, קנדה, ארה"ב, מקסיקו, איטליה, והודו, תתרחב למדינות נוספות בשנת 2021, ותושק ב-בריטניה, גרמניה, הולנד, שוויץ, אוקראינה, יוון, טורקיה, פקיסטן, מצרים, מרוקו, לבנון, ישראל, אינדונזיה, תאילנד, צ'ילה, פולין, רוסיה, שבדיה, דנמרק, בלגיה, ברזיל, אוסטרליה, איחוד האמירויות הערביות, ערב הסעודית, והקריביים.

 

* מחקר בינלאומי שנערך על ידי לוריאל פריז וחברת איפסוס IPSOS, עם נתונים שנאספו מלמעלה מ-15,000 משתתפים בשמונה מדינות, אפריל 2019.

{ "@context": "https://schema.org/", "@type": "WebPage", "speakable": { "@type": "SpeakableSpecification", "cssSelector": ["speakable-content"] }, "url": "https://www.loreal-paris.co.il/50-years-of-worth-it" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "VideoObject", "name": "How to", "description": "Stand Up", "thumbnailUrl": "https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/il/50-years-of-worth-it/standup_video_banner.jpg?rev=6f828244031145b49603d24fd535c7d0", "uploadDate": "2021-10-24T09:13:36+00:00", "embedURL": "https://www.youtube.com/embed/_vNGg_hmUFU" }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "Thing", "subjectOf": { "@type": "ItemList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "url" : "https://www.loreal-paris.co.il/the-top-5-beauty-no-nos", "item":{ "@type": "Article", "mainEntityOfPage":{ "@type":"WebPage" }, "headline":"The top 5 beauty no-nos", "image":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/il/articles/skin-care/contextualized/the-top-5-beauty-no-no-hero.jpg?rev=b494235b40d743fe89d7c0407ebaf217", "height":900, "width":2000 }, "datePublished": "2021-02-02T18:16:14+00:00", "dateModified": "2022-01-23T14:23:03+00:00", "author": { "@type": "Brand", "name": "L'Oréal Paris" }, "publisher":{ "@type":"Organization", "name":"L'Oréal Paris", "logo":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/shared/baseline/navigationext/loreal-paris-black-logo.svg?rev=7486a7176ed94d8b8e85503d113921fb", "width":189, "height":60 } }, "description":"כולנו רוצים להתעורר כל בוקר אל עור מושלם - ללא פגמים, רענן, צעיר, חלק ובעל ברק... למעשה, מדובר בשאיפה מציאותית לחלוטין, אם רק נקדיש לכך מעט מאמץ. כאן בדיוק נכנסים האיסורים הגדולים של עולם היופי שאין לערער עליהם" } }, { "@type":"ListItem", "position": 2, "url" : "https://www.loreal-paris.co.il/5-beauty-tips-to-overcome-a-sleepless-night", "item":{ "@type": "Article", "mainEntityOfPage":{ "@type":"WebPage" }, "headline":"5 beauty tips to overcome a sleepless night", "image":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/il/articles/skin-care/humanity/atopic-skin-true-vs-false-hero.jpg?rev=ec203ab6f21e44c49208ae2f432530d3", "height":648, "width":1440 }, "datePublished": "2021-02-02T08:32:21+00:00", "dateModified": "2022-01-23T14:23:08+00:00", "author": { "@type": "Brand", "name": "L'Oréal Paris" }, "publisher":{ "@type":"Organization", "name":"L'Oréal Paris", "logo":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/shared/baseline/navigationext/loreal-paris-black-logo.svg?rev=7486a7176ed94d8b8e85503d113921fb", "width":189, "height":60 } }, "description":"בילוי עד אור הבוקר, תינוק בוכה או נדודי שינה – ללילה נטול שינה יש השפעות על המראה שלך. העיגולים השחורים מסגירים מיד כמה ישנת בלילה. העלימי אותם בעזרת הטיפים שלנו למראה פנים רענן." } }, { "@type":"ListItem", "position": 3, "url" : "https://www.loreal-paris.co.il/first-wrinkles-dont-panic-react", "item":{ "@type": "Article", "mainEntityOfPage":{ "@type":"WebPage" }, "headline":"First wrinkles dont panic react", "image":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/il/articles/skin-care/humanity/time-to-up-our-spf-game-article.jpg?rev=884cd6617da7410ea26b2e7aee6cc6a8", "height":900, "width":2000 }, "datePublished": "2022-01-12T10:10:50+00:00", "dateModified": "2022-01-23T14:22:45+00:00", "author": { "@type": "Brand", "name": "L'Oréal Paris" }, "publisher":{ "@type":"Organization", "name":"L'Oréal Paris", "logo":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/shared/baseline/navigationext/loreal-paris-black-logo.svg?rev=7486a7176ed94d8b8e85503d113921fb", "width":189, "height":60 } }, "description":"כשזה מגיע לקמטים הראשונים, החוויה עשויה להיות שונה מאדם לאדם: חלקנו נבחין בסימני התבגרות לראשונה כבר בשנות ה-20 ואחרים רק זמן רב לאחר מכן. אין צורך להיבהל: ניתן לנקוט במספר פעולות למאבק בקמטים הראשונים!" } }, { "@type":"ListItem", "position": 4, "url" : "https://www.loreal-paris.co.il/hyaluronic-acids-more-than-just-a-face-friendly-active-ingredient", "item":{ "@type": "Article", "mainEntityOfPage":{ "@type":"WebPage" }, "headline":"Hyaluronic acid's more than just a face-friendly active ingredient!", "image":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/emea/il/articles/skin-care/humanity/hyaluronic-acid-is-more-than-just-a-face-friendly-active-ingredient-hero.jpg?rev=98508729b2eb49c2ac54708c9741155c", "height":900, "width":2000 }, "datePublished": "2023-12-13T15:08:51+00:00", "dateModified": "2023-12-13T15:09:12+00:00", "author": { "@type": "Brand", "name": "L'Oréal Paris" }, "publisher":{ "@type":"Organization", "name":"L'Oréal Paris", "logo":{ "@type":"ImageObject", "url":"https://www.loreal-paris.co.il/-/media/project/loreal/brand-sites/oap/shared/baseline/navigationext/loreal-paris-black-logo.svg?rev=7486a7176ed94d8b8e85503d113921fb", "width":189, "height":60 } }, "description":"כולן יודעות שחומצה היאלורונית היא גיבורת העל שמשיבה את הנפח לעור הפנים. אבל ידעת שכוחות הפלא שלה פועלים ביעילות על כל אזור בגוף?" } } ] } }
{ "@context": "http://schema.org", "@type": "BreadcrumbList", "itemListElement": [ { "@type":"ListItem", "position": 1, "item": { "@id": "/", "name": "עמוד הבית" } } , { "@type":"ListItem", "position": 2, "item": { "@id": "https://www.loreal-paris.co.il/50-years-of-worth-it", "name": "50 Years of Worth It" } } ] }