אנו מתחייבים ליעילות מוכחת

מדע הנוסחאות

מעבדת טיפוח העור של לוריאל פריז מוקדשת באופן מלא לגיבוש נוסחאות לוריאל פריז בטוחות ויעילות.כל חברי הצוות עברו הכשרה מדעית (ביולוגיה, רוקחות וביוכימיה או כימיה) ונלהבים מעבודתם.מגוון התחומים שאנו שולטים בהם הוא יתרון מובהק כאשר אנו מחליפים דעות עם שותפינו הרבים במהלך תהליך היצירה למוצר, עד לנקודה בה הוא מגיע לצרכניות שלנו. הצוותים המדעיים שלנו מומחים בחומרים פעילים ובפיזיולוגיה של העור, מחקר יישומי בנושא גיבוש נוסחאות, ניתוח, מיקרוביולוגיה, פיזיקה כימית והערכת ביצועים. צוות השיווק מבטיח כי המוצר עונה על צרכי הצרכניות וצוות תעשייה מבטיחה את איכות המוצרים שלנו המיוצרים בכמויות גדולות.כדאי לזכור שלפני שפורמולה מגיעה לחנויות, יותר מ-100 מומחים היו מעורבים ביצירתה!

טקסטורה 2 בשינוי גודל
שאלה
1

כיצד אנו יוצרים פורמולות בעלות התוצאות הטובות ביותר?

ראשית, פורמולה היא קומפלקס של חומרי גלם פעילים הפועלים באינטראקציה עם מרכיבים אחרים.חשוב מאוד שיישמרו היטב על מנת להיות עמידים כדי להשיג יעילות מיטבית. בעזרת הידע הייחודי שלנו, אנו מחשבים את המינון בדיוק רב של חומרים פעילים אלה תוך התחשבות בנקודה אחת:ליצור את מוצרי הקוסמטיקה הבטוחים, היעילים, הייחודיים והנעימים ביותר, בהתאם לרוח המותג. התהליך כולל מספר שלבים: לבחור בקפדנות את החומרים הפעילים והמרכיבים, ללמוד את האילוצים שלהם במטרה ליצור את המרקמים החדשניים ביותר, ולהפוך אותם למוצר קוסמטי שירשים את הצרכניות בנעימותו וביעילותו.

אנו מתחייבים להבטיח כי כל מוצר יגיע לצרכניות שלנו עם עדויות חזקות לכך שהוא יעיל, בטוח ואיכותי.

טקסטורה 3 בשינוי גודל
שאלה
2

כיצד אנו מעריכים את ביצועי המוצרים שלנו?

תוצאה מיטבית תמיד הייתה קריטריון חשוב ביותר לפני השקת פורמולה חדשה. במקביל להקמת מחלקת הטיפוח בשנות ה-70, נוצרה מחלקה מיוחדת המתמקדת בשיטות בקרת תוצאות בלוריאל. מאז ועד היום החוקרים שלנו עובדים ללא הרף על פיתוח מוצרי טיפוח בעלי תוצאות טובות ביותר, תוך שילוב טכנולוגיות גיבוש פורמולות נוסחאות וחומרים פעילים בעלי יעילות מוכחת באמצעות ניסויים, שיטות ביופיזיות ובדיקות קליניות שנערכו על ידי מכונים עצמאיים.כדי להתקדם, כל תחום מדעי, רפואי או טכני דורש כלי מדידה אמינים ורלוונטיים כדי לאפיין ולהבין יותר לעומק את האוכלוסיות שנחקרות. כלים אלה חיוניים עבור החוקרים והמומחים בכדי להעריך את יעילות הפעולות שהם מבצעים. "אטלס העור" פותח ופורסם על ידי מומחי לוריאל בכדי להשוות בצורה אובייקטיבית את ההשפעות של המוצרים והטיפולים שהם מפתחים באמצעות מכנה משותף של קריטריונים להערכה.

1 2S5A4517 1 1000x500
שאלה
3

האם צפויים הבדלים תרבותיים בכל הנוגע לנוסחאות?

לכל אזור בעולם יש מאפיינים תרבותיים ואקלימיים משלו, כך שנשים שיש להן סוגי עור שונים, בעלות צרכים שונים. לדוגמא, באסיה הזדקנות העור מתבטאת בעיקר באמצעות היפרפיגמנטציה ואילו באירופה קמטים הם הסימנים הראשונים להזדקנות. זו הסיבה שהקמנו מעבדות פיתוח מוצרי לוריאל פריז באזורים שונים בעולם: אירופה, צפון ודרום אמריקה, יפן, סין, הודו ואפריקה. מטרתן להתאים או ליצור פורמולות היעילות במיוחד אצל הצרכניות באזורים אלה, האין זה יפהפה? חילופי דברים אלה ושיתופי פעולה עם מעבדותינו ברחבי העולם מהווים מקור השראה עצום לחידושים שלנו.

טקסטורה 1 בשינוי גודל
שאלה
4

עם איזה אתגרים סביבתיים אתם מתמודדים בעת יצירת מוצר?

האתגר הוא לחדש, או במילים אחרות, להמציא פתרונות חדשים לנשים על ידי שילוב של נתונים מדעיים עדכניים וידע מעמיק על העור והמרכיבים של מוצרינו, תוך מחויבות לפועל בהתאם לערכים הסביבתיים והחברתיים של קבוצת לוריאל והבטחת ביצועי המוצר ואיכותו. אנו תמיד דואגים לבדוק את השפעות ואת מקורות חומרי הגלם שבהם אנו משתמשים.SPOT (Sustainable Product Optimization Tool) הוא כלי הערכה ייחודי וחדשני שפותח על ידי לוריאל במטרה להעריך את טביעת הרגל האקולוגית של מוצר קוסמטי. המתודולוגיה של SPOT היא הראשונה בענף לכמת את הביצועים החברתיים והסביבתיים של כל המוצרים שלנו בכל היבט של מחזור חיי המוצר.SPOT הוא תוצאה של שיתוף פעולה של מחלקות לוריאל שונות – קיימות, אריזה ומחקר – בשותפות עם מומחים חיצוניים בכל העולם. הוא יושם בכל מותגי לוריאל בשנת 2017 והיום הוא משולב לחלוטין בתהליך העיצוב וההשקה של כל המוצרים החדשים שלנו. למידע נוסף, לחצו כאן.